Comenzile sunt acceptate pentru livrările de produse în ROMANIA
Livrare GRATUITĂ pentru comenzile de peste 500 RON numai în Romania
Comenzile din Romania sunt trimise cu compania de curierat Cargus , Sameday
Timp de livrare : livrare in 1-3 zile lucratoare
In ceea ce priveste livrarea, firma noastra in colaborare cu firma de curierat, va lua toate masurile necesare pentru livrarea la timp a coletelor la usa dumneavoastra. Compania noastră nu este responsabilă în nicio circumstanță pentru eventualele întârzieri cauzate de forță majoră sau evenimente aflate în afara controlului companiei. Indicativ, sunt menționate întârzieri care pot fi datorate grevelor, zonelor intermediare de încărcare-descărcare, fenomenelor meteorologice extreme (de ex. interzicerea navigației din porturi).
În ciuda faptului că am avut toată grija posibilă pentru a actualiza site-ul cu privire la orice lipsă de disponibilitate a unui produs, există posibilitatea ca din cauza volumului de comenzi să se producă o lipsă sau indisponibilitate neașteptată a produsului, chiar și după comanda a fost confirmata. În acest caz, veți fi informat imediat pentru a găsi o soluție bazată pe nevoile și dorințele dumneavoastră.
La trimiterea comenzii, veți primi un e-mail cu informații detaliate despre comanda dumneavoastră. Ne puteti contacta pe email sau la telefon 0739887777 pentru orice informatii dorite.
Compania noastra nu este responsabila pentru eventualele intarzieri ale livrarii dincolo de timpul stipulat, precum si pentru intarzierea datorata detaliilor insuficiente ale expeditorului.
În al doilea caz, departamentul relevant va contacta direct clientul, pentru a rezolva imediat problema.
Cu toate acestea, vă stăm la dispoziție pentru a vă servi în cel mai bun mod posibil la info@cannaoro.ro și la 0739887777
DATA LIMITĂ DE FINALIZARE A VANZĂRII
Termenul de livrare a produselor este confirmat la acceptarea comenzii de catre companie, si este de 1 pana la 3 zile de la intocmirea vanzarii, cu exceptia cazului in care exista un acord special diferit al partilor care se confirma in scris, prin posta electronica. .
În cazul în care nu se convine și nu se confirmă din orice motiv un astfel de timp în modul de mai sus, livrarea se va face în cel mult treizeci (30) de zile de la acceptarea comenzii și pregătirea vânzării.
În cazul unui obstacol neașteptat și imprevizibil cu care se poate confrunta societatea cu privire la livrarea produsului/produselor, aceasta din urmă are dreptul să amâne livrarea tuturor sau a unei părți a produselor și serviciilor vândute o singură dată, cu o declarație scrisă (e- mesaj e-mail) către client (concomitent se va face o actualizare telefonică), atâta timp cât timpul total de așteptare, împreună cu amânarea, nu depășește treizeci (30) de zile de la momentul aprobării comenzii și pregătirii. a vânzării.
În caz contrar, în cazul în care termenul de treizeci (30) de zile este depășit din cauza unui obstacol sau a incapacității companiei de a efectua livrarea către client, atunci doar clientul va avea dreptul, dacă dorește, să stabilească o nouă secundă. termen de livrare care depășește treizeci (30) de zile (o astfel de nouă perioadă nu este necesară în cazul în care societatea refuză livrarea în general, sau dacă livrarea ar servi intereselor clientului numai dacă a avut loc în termenul legal de treizeci (30) de zile. ) zile și clientul informase compania în consecință). În cazul în care termenul suplimentar stabilit de client nu este respectat, atunci acesta din urmă are dreptul de a rezilia contractul de vânzare cu privire la articolele restante.